Thursday, May 3, 2012

Masterchef Malaysia kembali lagi! Tapi kali ini selebriti?

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 7:31 PM

Wa nie memang gemar tengok masak2 kat TV. Tapi bila nak masak hampeh! Hehe. Sekarang dah ok la memasak Yehaaa! Sejak Masterchef Malaysia ditayangkan dulu.  Siapa tak kenal dengan rancangan realiti masakan popular kat Malaysia nie kan? Tapi dengar cerita yang pihak Astro buat kelainan sedikit. Rancangan ini akan disertai oleh 15 orang selebriti tanah air...


Selebriti yang terlibat dalam program realiti masak nie ialah:

  1. Serina Redzuawan
  2. Siti Sarah
  3. Jehan Miskin
  4. Tomok
  5. Karl Shafek
  6. Datuk Fazley Yaakob
  7. Farouk Hussein
  8. Major Dr. Faiz
  9. Angah Raja Lawak
  10. Raja Azmi
  11. Soo Wincci
  12. Julizan Adzlizan
  13. Thanuja
  14. Salamiah Hassan
  15. Louisa Chong

Artis lelaki pun hade?? Boleh ke mereka masak? Kita tengok lar gelagat mereka nanti pada 26 Mei 2012 jam 9.00 malam di Astro Ria..

Oh ye! Juri yang akan mengadili rancangan tersebut ialah juri tetap Chef Papa Joe, Chef Zubir dan juri terbaru Chef Adu Amran. Mana Chef Ridz? Kena tendang ek?  Chef Ridz tidak dilantik atas sebab ada kakaknya menyertai dalam rancangan tersebut, so kira untuk mengelakkan daripada ketidakadilan dalam rancangan tu nanti.. Ingat kena tendang pasal isu pemalsuan tu..

Oh! Tak sabarnya nak tonton Masterchef Selebriti Malaysia nie!

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting