Tuesday, January 10, 2012

Tidur Lar... Sayangku... :)

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 1:02 PM

Setiap hari tak kacau sayang ku nie tak sah. Lagi lagi kalau dah mula nak bukak mata. Lagi nampak comel dengan mata kecik nampak macam muka comel sangat sangat buat orang tak mau lepas dia dari genggaman tangan.
Sejak ade anak kucing kat rumah nie memang keje aku kacau diorang nie tidur lar setiap hari. Kalau korang pon tengok kucing comel dah tentu rasa macam nak genggam dia ala nak buat sushi kuikui xD.
Tetiba pulak sushi buat Wa terasa nak makan sushi :). Dah lama tak makan sushi nie oiiii.. Semua orang ingat mesti Wa suka makan yang jenis mentah mentah tu. Ewww.... Wa tak makan yang jenis macam tu. Makan yang sedap dinampak sudahh.. Wa pun geli mau makan yang tak berapa masak tu.
Eh ke situ pulak Wa cerita. Lapar. ( wa nie perut tak sah kalau tak lapar setiap masa). Anak kucing Wa dah masuk seminggu umur nie. Nama pun belum diberi. Tak tau nak taruk nama ape nie? Tak kan nak ikut cakap mak lagi taruk nama kaler pulak huhuk. Tak glamor lorhhhh.
Nak taruk name ape ye????

2 komen:

kai said...

letak nama dia Ebi
comellah dia

Wawa Takizawa said...

baru 1 name.. tak kira yg lg 3 ekor hehe :)

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting