Saturday, January 7, 2012

2 Jan 2012 I Will Remember ;0)

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 4:38 AM

Tak sempat Wa nak update blog hari tu pada 2 Jan 2012. Tarikh nie lahir lar si kecik kecik molek cucuku kat rumah 4 ekor. Kehkeh!.
Dapat 3 jantan hensem dan sekor puteri yang belum bukak mata lagi. Hehe. Baru berapa hari jjer lahir.
tenogk tenogkkk niiiiee.... comey tak dia minum susu..


Weee... kan Wa dah cakap. Cucu cucu Wa nie comey.. Macam Nek Wa jugak.. (wekkk)
Yang nie pulak mak dia.


Tahniah Wa ucapkan pada mak dia sebab dapat lahirkan anak anak pertama kali nye... suke! Wa asyik kacau diorang nie tidur. Mane tak nye GERAM.... lagi lagi semua perut boncit boncit macam Wa. Nasib baik dapat jenis kucing yang tak amek kisah sangat kalau pegang anak dia. Tak macam kucing kucing Wa dulu, kalau pegang jer ade jer mau bawak lari anak dia sampai ke lubang cacing entah kemane mane seboleh boleh nye tempat sempit orang tak dapat nak amek anak dia.
Kelahiran anak pertama memang susah ler mak dia mau tinggal. Biasa lar sayang anak pertama. Jauh daripada anak pun cuma mau pergi berak jer.. opppsss. Hehe
Moga cucu cucu ku nie hidup sampai ke besar.. hensem hensem dan cantik :) boleh buli hehe (tuan yang jahat)

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting