Saturday, December 31, 2011

Selamat tinggal 2011 yang penuh dgn kesedihan

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 8:37 AM
Esok dah masuk tahun baru, semua mesti masing masing dah set azam sendiri. Aku pun siap buat dreamlist untuk aku capai pada tahun 2012 nie. Tunggu jer lar post entri akan datang. Hehe.
Bila tengok balik kalendar, cepat sungguh masa berlalu. Buat aku teringat banyak pengalaman pahit yang aku hadapi sepanjang tahun 2011 nie. Aku berharap sangat dapat lupakan semua kisah sedih, pahit, masin, masam, terluka dan macam macam lar berlaku tapi serius aku cakap memang tak boleh lupakan melainkan aku hilang memori.
Tahun 2011 nie banyak yang membuat aku menangis daripada gembira. Walaupun orang nampak aku nie tak ade masalah dan selalu happy go lucky jer memanjang tapi hakikatnye luar saje aku tersenyum tapi hati tengah sedih dan menangis, mane ade orang nampak.
Untuk entri nie setakat nie saje lar. Tak mau buat panjang panjang. Cuma berharap untuk tahun baru 2012 nie lebih lagi ke senyum lebar dan hati pun tersenyum jugak!. Hehe.

|Sent using a Sony Ericsson Aino U10 mobile phone|

6 komen:

ai_jiejin said...

Semoga tahun baru nih memberi hidup wa happy and lebih bermakna..insha'Allah.. ^^

mashi toma said...

start with new book my dear :)

Wawa Takizawa said...

jien: amin.. Tggu nasi minyak jien ngn toma pasti tersenyum lebar :D

Wawa Takizawa said...

toma: thanks! Moga korang gak tersenyum lebar walaupun sengih sorg2. Wahaha! Harap 2012 nie lebih bek drpd tahun lepas. :)

mashi toma said...

hahaha.. nasi minyak.. x reti la nak wat nasi minyak.. nasi lemak la.. bley?

Wawa Takizawa said...

nasi lemak nt berlemak lak bdn huhuk.. :p

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting