Saturday, December 31, 2011

Roti goreng berinti karipap :)

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 11:01 PM
Selalu nak lewat malam ade jer perut menyanyi kelaparan. Jadi yang konon nye nak ikut dalam rancangan Masterchef Malaysia yang masak pelik pelik tersiap lar aku masak roti goreng yang bersalut serbuk roti.
Nak makan makanan bergoreng selalu nye tak boleh makan banyak banyak nanti jadi muak sebab berminyak kan. Huhu. Tapi aku bantai makan 3 roti. Hehe. Jadi kehausan air pulak.
Aku tengok tv tadi ramai yang tunggu nak countdown tahun baru kat icity. Jeles aku tengok. Huhu. Padahal aku dah pernah pergi kat sana. Ok lar Selamat Tahun Baru 2012 :). Daa~

|Sent using a Sony Ericsson Aino U10 mobile phone|

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting