Tuesday, December 20, 2011

Pil 'Chi-Kit' Teck Aun sesuai untuk perut aku

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 6:46 PM
Dalam hujung tahun lar mula perut nak meragam sakit. Kadang-kadang tu sakit sangat-sangat sampai muka naik pucat tak tahan. Aku nie paling tak suka mau jumpe doktor sebab aku ade pengalaman pahit dengan doktor kat satu klinik kerajaan nie. First time pergi aku kena dengan doktor yang kurang ajar main baling resit ubat kat aku cuma dia yang salah taruk nama aku, kau ingat nama aku india ka? Second lepas beberapa tahun jugak tak pergi aku ingat dah berubah tapi tidak! Dapat pulak doktor yang suka marah-marah kat pesakit dia semata-mata nak mintak mc jer pun! Sejak tu aku tak suka jumpa doktor kat sane lagi.
Tapi aku paling suka dengan doktor kat klinik Times Square mereka nie peramah and suka senyum jadi pesakit pun tersenyum lar.
Walaupun peramah tapi aku ade pengalaman 'manis' yang tak boleh aku lupekan kat situ. Huhuhu. Yela situ sajelah yang dekat dengan tempat kerja aku dulu. Kerja memang tension kat situ tapi seronok dengan kawan-kawan. Rindu memang rindu kerja kat situ tapi dah mula ade orang pijak kepala aku jadi aku berhenti.

Ok. Ok. Melencong kemane pulak aku nie. Disebabkan aku nie takut nak jumpa doktor so ubat herba yang berkesan yang nie lar. Hehehe. Sampai beli sekotak besar hambik kau! Whuahaha! Cuma aku harap tak hidap penyakit kanser perut kalau asyik sakit jer. :(
|Sent using a Sony Ericsson Aino U10 mobile phone|

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting