Wednesday, December 21, 2011

Dah buat kad debit lagi..

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 6:52 PM
Aku ade tengok website rhb bank tawarkan perkhidmatan rhb paypal dimane rhb bank adelah bank malaysia yang pertama boleh deposit dan keluarkan duit melalui paypal.
So aku nie suke jugak membeli belah secara online, paypal adelah pilihan yang selamat supaya tak mendedahkan nombor kad debit mahupun kad kredit. Bila dapat tau rhb bank ade perkhidmatan nie jadi aku pun buat satu kad debit. Tak mau lar kad kredit ok tak mau hutang hutang nanti payah mau bayar.
Bila sampai bank situasi yang aku dapat.
Situasi hari nie kat bank nk bukak
akaun:
Wa: sy nk bukak akaun debit kad
Staf bank: adik dah cukup umur?
(pandang mcm xcaye)
Wa: dah terlebih cukup
Staf bank: bwk kuar ic dik. Lahir
tahun bile?
Wa: (padahal ic kat dier tu leh
tanye lg)
(duk jap dier tgk ic pastu amek
kalkulator kire umur)
Aduh sabar jer lar.. Xcaye ak dh
ckup umur lebih 18 thun lar..
Mau kire smpai pkai kalkulator
cmtu skali. d-_-''b
So dah siap memang cepat. Ape tunggu lagi dah boleh shopping. Hehe. Selain tu kite boleh menjana pendapatan sampingan mahupun sepenuh masa. Macam aku sepenuh masa lar. Hehehe. Tunggu...
|Sent using a Sony Ericsson Aino U10 mobile phone|

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting