Friday, November 4, 2011

Suckseed (Thai Movie)

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 7:07 PM
Kisah ini menceritakan band yang baru dicipta bername Suckseed mengharungi cabaran dan dugaan untuk mencapai cita-cita diorang nie sampai ke Hot Music Wave. Nak tau diorang nie berjaya menjadi juara dalam Hot Music Wave ker tak, korang kne tengok sendiri ler.
Aku tau cerita nie pon dari astro box office yang kne berbayar tu. Daripada keluar duit, aku mule cari dalam youtube. POP! Ade dowh~ So aku layan jer kat youtube.
Kalau korang yang suke layan jenis romantic rock music komedi (hamboi panjangnye.. Tak ade panjang lagi ka) korang mesti suke tengok cerita nie. Bagi aku movie nie kelakar betul dari awal cerita sampai habis buat orang ketawa. Walaupun kadang-kadang tu sakit telinga dengar lagu rock diorang tu yang suara macam ayam jantan berkokok pagi-pagi buta tu hah.
Aku layan jugak cerita thai selain asyik layan korea dengan jepun jer kan. Aku nie 1Benua! Haha (bak kate pak Najib 1Malaysia). Tapi cerita hantu thai memang menakutkan sampai termimpi-mimpi dowh. Aku tak kan tengok sorang-sorang wuu~. (Eh dah sampai London aku cerita)
Aku boleh bagi 8.5 out of 10 lar untuk movie nie. Besh! Dan pengajaran daripada movie nie: TRUE FRIENDSHIP.

|Sent using a Sony Ericsson Aino U10 mobile phone|
(Wawa Nasir)

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting