Saturday, November 19, 2011

Job terjah BN Job Fair'11

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 7:17 PM
Penat aku hari nie jejalan sane situ sini, sakit pinggang macam mak nenek dah aku nie. Haha. Orang jejalan kaki yang sakit tapi aku sakit tang lain pulak. Semalam tak sempat nak pergi PWTC sebab hujan lebat dan masalah mentality yang tak dapat dielakkan. Hari nie mesti punye lar pergi BN Youth Job Fair '11 kat PWTC. Aku banyak ronda tunjuk muka aku yang konon comel sangat kan. Hehe. Aku dengan Jien bukan nak mintak keje tapi pergi mau usha orang pulak. Bak kata Jien 'menyelam sambil minum air'.
Kelakar betul lar aku nak gelak, ade jer tak kena pergi booth ker booth tengok positions ape yang ade. Kiteorang nie memang otak tak betul bila nampak name pelik-pelik kan. Sampai tang Pertahanan Awam tu jadi sewel sikit bila nampak motor besar. Jakun lar konon tengok sambil gelak. Kan dah cakap kiteorang nie ade masalah mental. Asyik nak gelak jer keje.
Tu baru bahagian Job Fair. Kiteorang dengan 2 kaki rajin pergi hall 2 pulak ade Malaysia International Seafood Exposition. Kena tampal sticker lagi bila nak masuk. Bila masuk ja, Fuhh! Bau yang menusuk hidung. Lapar aku dibuatnye. Pastu ade lar Chef Liza Zainol duk masak kat atas pentas. Orang sikit jer, tu kiteorang menumpang duduk kejap mau amek gambar. Haha!. Muke selamba jer. Chef kat depan tu tengah pok pek tapi kiteorang tak amek peduli. Tu terhasilnye gambar di atas tu sambil tunjuk 2 stickers kiteorang dapat. Tak ade sticker tak boleh masuk. Perut lapar... Dengan muke selamba habis tangkap gambar terus blah ja. Sopan kan kiteorang nie. So jangan belajar! Rosak korang.
Lapar. Lapar. Pergi The Mall melantak Dorayaki jer pun. Tengok mane tak nye balik penat. Sebab jalan sane sini. Balik rumah memang ingat bantal ANJELL aku jer lar. Bubye!
|Sent using a Sony Ericsson Aino U10 mobile phone|

2 komen:

ai_jiejin said...

haha..wa nih..shhh.. XD *rahsia2*
tp mmg penat kot..trus tido ble smpi umah..hehe

Wawa Nasir said...

Tu lar psl.. Blk2 ja terus bum! Tido.. Tp klakar lar siap cuci mate lg haha!

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting