Friday, March 25, 2011

Sucker Punch! Boleh tahan fantasi..

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 10:49 PM



Sucker Punch ni mengisahkan seorang gadis muda bernama Baby Doll yang mengembara untuk mencari 5 barang diperlukan untuk keluar dari tempat 'kegelapan'. Dia perlu mencari PETA, API, PISAU, KUNCI dan terakhir 'MISTERI' bersama 4 gadis-gadis yang lain.

Movie ni nak katekan best lar jugak part Baby Doll tu mula masuk dalam dunia fantasi setiap kali dia nak menari. Setiap kali dia nak dapatkan barang tu ade jer dia nak menari. Tengok movie pun pening jugak bagi aku la HUHU~. Sebabnye sekejap perempuan tu dalam realiti sekejap dia masuk dunia fantasi dia. Dalam dunia fantasi tu gempak jugak lar dia lawan semua tu. Akhirnye, bukan dia yang terselamat! Rupenye semua yang dia buat untuk bebaskan Sweet Pea tu.. Haiyooo~ Yang MISTERI sangat tu la DIA Baby Doll yang kena korban. Kesian dia...

Tapi kan... kan.. kan... Suke lar! Tengok Baby Doll. Comey aje! Suka rambut dia! Mata dia! weee~....



Aku ni kadang-kadang suke jugak tengok girls yang cantik-cantik... Chop! Chop! Bukan lesbian tau! Cuma puji diorang tu cantik. Pastu terpikir kenape la aku tak cantik macam diorang. Tapikan Mak aku cakap, dalam dunia ni ramai yang cantik tapi hanya beberapa orang aje yang HATI YANG CANTIK. Nak pilih luaran yang cantik ke hati yang cantik? HAHA! Semestinya hati yang cantik lorhhh...~ Macam AKU d^.^b. ( Puji diri sendiri )

Orang yang bersikap kebudak-budakan adalah orang yang jujur berbanding dengan perempuan yang cantik mekap tebal belum tentu hati dia cantik. ( Kebanyakan penipu! ) Aku cakap 'kebanyakan' ye! Bukan semua.. Aku macam budak-budak jugak tapi tak semestinya jujur 100% HEHE~ Ade jugak menipu. Tipu sunat HAHA! Tipu bukan untuk kepentingan diri sendiri tapi untuk kebaikan orang lain. Heee~ Tu jenis aku..

Setakat ini saje MUAHX!
-Wawa Takizawa-

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting