Wednesday, February 2, 2011

MUKTAMAD! Keputusan dah dibuat.. [updated!]

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 12:15 AM
Aku dah plan siap-siap dan dah pikir masak-masak ala ayam panggang hangus jadi nye. Aku ni memang kalau bab-bab kena perah otak lambat nak buat keputusan. Disebabkan orang yang jenis TAK SUKA BERPIKIR. Mula aje berpikir dah pening kepala nak cari noktah hujung mane tak jumpe. <--- ape yang merepek ni.

Tak tau cuti keje aku bila tapi aku dah plan nak keluar:

1) Pergi BSN
- Nak beli no unik id kat kaunter pak cik ke mak cik yang jual untuk nombor ekor id kemasukan universiti.
- Duit pun nanti melayang 1 duit merah dan 1 duit hijau (suke benar main kaler2 duit ni hehe :p).
- Walaupun malas nak sambung belajar! tapi dah terpaksa, MAK pun dah bising masuk telinga kanan TAK keluar telinga kiri sebab tersumbat.




2) Shopping
- Akak dah ajak keluar shopping nak beli baju keje dia.
- Alang-alang tu aku pun join la sebadan ikut same kang aku nak jugak beli baju untuk staff party nanti (dah nak dekat baru la sibuk nak mencari) SIPUT betul!
- Akak nak pergi shopping kat Prima Gombak yang baru aje TERBINA DIBINA ala istana tu. Aku tengok pun makanan sedap-sedap tapi mahal d~.~b. <---- nak shopping ke nak makan?
- Beli barang mane yang perlu aje. Aku bukan jenis GILA SHOPPING perhabiskan duit. Eh! Melainkan TERJUMPA barang kesukaan yang tak boleh dielakkan HEHE~
- Macam nak pergi SOGO jugak hrmm.... (pikirkan nanti)

CANCEL STAFF PARTY! d~.~b
- Tak dapat nak join staff party GSC tahun ni. Menyedihkan. Teringin sangat-sangat nak pergi tapi nak buat macam mane kalau dah Mak and Ayah tak beri kebenaran. Diorang bimbang keselamatan satu! Balik pun kemungkinan 5am or 6am gitu. Lepas tu risau kesihatan anaknye.





-THE END-
by otak dah mengong!

0 komen:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting