Thursday, July 22, 2010

Akhirnya... Dapat Jugak Bantal Yang Diidam-Idamkan Ni

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 10:17 PM
Dah berapa minggu tak update blog yang dah bersawang dengan salji-salji turun. Keh..Keh.. Bukan bersawang dengan labah-labah. Seronok betul hari ni aku dapat cuti time movie Sorcerer's Apprentice first day keluar. GSC kat BTS siap bukak sampai 2 halls besar PLUS dengan Premier Class. Diorang akan jangka ramai orang akan tengok movie ni masa 1st day keluar nanti tapi bila aku pergi saje wayang hari ni kat sane.. Tak ramai pun. Tapi boleh la separuh dari wayang tu penuh. Aku macam biasa saje la masuk selamba katak FREE saje kan tapi kena bayar la pulak budak seorang aku bawak ni. Siap sumbat lagi PERUT dia dengan KFC TOASTED POCKETFUL combo satu! Tak ape! Tak ape! Sekali sekala saje nak belanje ANAK ORANG. <----terserlah dengan kedekut macam HJ BAKHIL


Aku cakapkan MEMANG cerita Sorcerer's Apprentice ni BEST! Ade-ade aje buat aku tergelak. Nasib baik tak ade popcorn kat tepi.. Kalau popcorn-popcorn sekali terhembus keluar sebab gelak bahak-bahak... Habis patrons kat situ dihujani dengan popcorn aku. <---- Bagus betul imaginasi aku ni


Habis saje tengok cerita tu.. Dah tak tau nak pergi mane. Anak orang ni cadang suruh jalan-jalan kat BTS sebelum balik. Mau jugak aku dah MUAK tengok kedai-kedai kat situ hari-hari aku lalu-lalang. Last sekali dia baru teringat suruh aku tunjuk kedai yang jual barang-barang import dari KOREA, JAPAN dengan TAIWAN. Aku pun bawak dia pergi sana. Yang naik jadi GILA tengok barang kat situ bukan dia! Tapi AKU sendiri! Wah... dengan dompet aku yang berisi dengan duit kertas LIMA KOSONG berape keping dalam tu.


Barang yang AKU idam-idamkan selama ni aku tunggu saje TAPI asyik LUPA aje OTAK aku yang dah HILANG INGATAN sekejap. OH! OH! OHHHH.... BANTAL!


Bantal ni la yang aku maksudkan selame ni. Lepas ni aku nak tidur PELUK-PELUK biar bantal tu jadi MASAM and then boleh aku termimpi-mimpi aku peluk betul-betul dengan 4 orang ni especially YONG HWA! Aku gilak sama lu! Keh..keh.. Jangan marah peminat Yong Hwa yer.. Mesti tidur nyenyak nanti NYAMUK gigit pun GUA TALA HAIRAN dah!


Dah aku letak bantal kat kaunter, datang pulak auntie tu tunjuk barangan ANJELL yang lain.. POSTER... KEY CHAIN HANDPHONE... RANTAI... CAWAN.. Macam-macam buat aku lagi bertambah gila. PANG! PANG! PANG! aku tampar pipi aku sendiri (dalam pikiran). Duit dalam dompet banyak lagi. Tambah pulak dengan auntie tu TAWAR kad diskaun yang boleh guna SETAHUN! dengan syarat kena beli barang dia RM100 keatas baru dapat kad diskaun FREE. HASILNYA.....





Auntie tu berjaya tawan hati aku untuk beli barang lebih ratus-ratus ringgit. Bukan tawan hati lain pulak yer. DUSH! DUSH! jangan pikir lain. Fuhhh.. Cawan satu dah berape. Bertambah pulak dengan barang ni yang tak akan aku pakai..




Dah la aku rimas kalau pakai benda-benda yang menyemak kat leher, tangan termasuk la kaki aku ni. Aku mane nak pakai gelang-gelang dengan rantai ni. Ni lagi la rantai KLON Geun Suk bagi kat Go Minam.. Walaupun aku minat gila dengan diorang.. Aku tak akan pakai! <---- kuang..kuang sape suruh beli!. Tengah pikir... Baik aku bagi kat orang saje la.. Tak tau nak bagi sape.. Hmmm.. Buat CONTEST ke?? Hmmm.. Nanti-nanti la aku pikir contest ape.


Calculate-calculate kat kaunter tu..... Harga semua barang yang aku beli ni.. Nak tau berape aku perhabis kan stok duit dalam dompet! JENG! JENG! JENG! macam nak buat silap mata..



RM 114!!!

Aku ni memang suka buang duit beli benda yang tak perlu pakai. Dalam 3 barang yang aku beli.. BANTAL saje la aku puas hati beli AND akan selalu guna MASA TIDUR.. HeHe XD SO... Korang jangan jadi macam aku yang suka BOROS!

8 komen:

marina anakcikbob said...

nak tau harga rantai tu bole?

Un Phat Lee said...

dh kluar ek sorcerer apprentice.x leh jd nih.esok gak gua tengok. XD

Mashi Toma said...

bagi la kat sy..kita kn kwn baek-.. kita sma2 mharungi suka duka.. ;p aish2.. wa..nk wt contest pe? xsbr nk join.. *psst2 i minat yong hwa n jeremy -peace*

farhana fana said...

nak join contest .
haha .

Wawa Takizawa said...

leh aje tau harga rantai tu
RM58... mahal kn kn kn..

Wawa Takizawa said...

Un Phat Lee:

tgk.. jgn xtgk..
besh! xnyesal..

Wawa Takizawa said...

Mashi Toma:

wahh..ayat bkn men manis jer XD

xtau lg wat contest pe..
tgh pkir nie..

waaa~ wa nyer yong hwa k..

Wawa Takizawa said...

farhana fana:

k.fana suke kalo msuk2 contest nie hehe

tggu aje la ek..

wa busy nie..

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting