Thursday, March 4, 2010

Jadi photographer sementare pertunangan kawan..weee~

Sekian, BuBye! dari Wawa Nasir at 1:04 AM
Disebabkan Wawa tak kerja pada hari pertunangan kawan berlangsung pada 27 feb 2010, Sabtu. Majlis pertunangan dimulakan pukul 12:30Pm. Majlis ni pertunangan dibuat di Sendayan,Negeri Sembilan. Jauh tu..Wawa dengan pengalaman pertama mengambil gambar..Tangkap sana..tangkap sini.. Berat bawa kamera tu rasa macam bawak 1 KG beras aje. Baru tau sekarang ni susah payah ayah ambik gambar macam mana.. Lap peluh pun boleh siap perah lagi..Lepas tu kena edit siti sana situ sini..


Pertama sekali WAwa nak ucapkan selamat bertunang kepada kawan lamaku ni yang bernama Farah. Kite kenal pon dah agak lama daripada tingkatan satu lagi.. Rupa nya kau dulu yang bertunang..Tahniah! Tahniah! http://www.emocutez.com Aku ucapkan. Tak lama lagi kau nak kahwin pulak. Haduihh... Wawa jadi jurugambar jugak ke?http://www.emocutez.com





Hah.. ni beberapa kerat aje la gambar nak upload kat blog ni.. Kalau banyak-banyak mampus nak upload 200 keping lorh..


 
Jurugambar: Ayah
Editor: Wawa
Model: Farra
p/s:bukan Wawa seorang aje yang tangkap gambar :) 





Photographer: Wawa
Editor: Wawa
Time ni..
Family sebelah lelaki dan perempuan berbincang pasal tarikh kahwin nanti dan bla bla bla..



 

 Photographer: Wawa
Editor: Wawa
Cantik pulak cincin ni bila tengok lama-lama
Nanti Wawa nak kahwin kang nak yang besar berlian tu
Jangan tak muat kat jari sudah..
nanti jadi bahan ketawa orang aje hehe
Haha kidding


 
Photographer: Wawa
Editor: Ayah 
Upacara menyarung cincin oleh mak mertua
O0ooppss..
bukan!
Bakal mak mertua




Photographer: Wawa
Editor: Ayah
Dah pun disarung cincin..
Selamat ditunangkan
Masa ni tengah baca doa so gatal-gatal jari nak petik snap!





   
Photographer: Ayah
Editor: Ayah 
Dah habis upacara menyarung cincin
Bermula la sesi tangkap gambar bersama family
Yang ni!
Family sebelah lelaki 
Diorang ni cepat aje terus naik nak bergambar
Suka ek korang bergambar







Photographer: Ayah
Editor: Wawa
Yang ni pulak
Family sebelah perempuan
tak ramai pun macam sebelah lelaki
sebab yang lain tak mau naik bergambar  
Semua jenis segan silu punya orang
Bukan susah nak pergi depan..duduk aje..senyumm..tangkap gambar aje
Malu-malu ayam kucing pulak hehe




Photographer: Wawa
Editor: Ayah
Entah macam mana pulak terkena ubat gatal kat tangan tu nak ambik kawan punya gambar
Hah!
Dua orang lagi tu kawan satu sekolah jugak
Kawan lama jugak tuuu..
Lama tak nampak..tengok pun macam tak kenal dah..huhu


  

Photographer: Wawa
Editor: Wawa
Sebenarnya time ni nak snap curi-curi
Tapiii..
Diorang ni dah nampak pulak WAwa nak ambil gambar
Baru nak buat candid
Tu yang tersengih-sengih aje..
http://www.emocutez.com
Ni la dia, pasangan tunang yang bahagiaa..




 
Photographer: Wawa
Editor: Ayah
Atur posisi: Mak
Hah!
Yang ni baru candid namanya..
sebab ayah tengah snap sebelah sana
Wawa pulak snap kat sini tanpa dia sedar
http://www.emocutez.com
Gambar candid baru la cantik
kan..kan..kan..





 Photographer: Wawa
Editor: Ayah
Idea Gaya: Mak
Ni pun sama
Ayah snap depan dia, Wawa snap tepi
asalkan jangan jaga tepi kain orang
hihi..




 
Photographer: Ayah
Editor: Ayah
Yang ni Wawa yang cadangkan suruh snap kat sini
hehe
Nak jugak promote nama dia kat sini
Permandangan kat taman permainan kat sini cantik-cantik
Tak pernah tengok ade batu-batu besar kat taman permainan pulak tuu..
Kesian kawan seorang ni duk tengah-tangah panas, cair makeup dia





Photographer: Mak
Editor: Ayah
Masa ni..
Kebas mulut jadi nya..
Kenapa?
Sebab tunggu punya tunggu.. 
Bila mak nak klik snap!
Kiteorang dah lama duk senyum
Tak larat nak senyum dah..
Haiyoo0o.. Makkk





Photographer: Ayah
Editor: Ayah
Bukti yang Wawa ni buat kerja
[nak jugakk..]
Entah bila Ayah snap gambar ni
Tang Wawa duk syok snap gambar orang
Tup! tup! bukak kamera ade pulak Wawa..
Pegang kamera pun tak betul
http://www.emocutez.com
Haiishh..
Lama-lama suka pulak snap gambar walaupun dah basah dengan peluh-peluh
Boleh perah air keluar sebaldi dah..
[tipu..tipuu..tipuuu..]





Photographer: Ayah
Editor: Ayah




Lastly, tahniah dah bertunang pun Farra [bukan fara fauzana]. Wawa akan datang 10 tahun kemudian kot baru nak bertunang. http://www.emocutez.com. Semoga bahagia sampai ke nikah, kahwin, anak ke cucu ke cicit dan sampai bila-bila la..



Setakat sini aje la entry kali ni..ok http://www.emocutez.com

  

 

2 komen:

cikgu isza said...

ahhh.. biru.. suka biru..

Wawa Takizawa said...

hehe color biru cntik..
nt sy nk kawin pkai biruu lar hehe

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head
 

Wawa Takizawa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting